You will be redirected to the script in

seconds

دایی: بعد از جام حذفی با خیلی ها تسویه حساب می كنم
..:: جدیدترین و بهترین ها ::..
جدیدترین و بهترین ها

علی دایی در خصوص بازی مقابل ملوان، درگیری برادرش با لیدرهای باشگاه پرسپولیس و حواشی اطراف این تیم صحبت هایی را انجام داد كه در زیر آن را می خوانید.

ابتدا از بازی مقابل ملوان شروع می كنیم. در تهران پیروز شدید، اما قبول دارد بازی سختی در انزلی پیش رو دارید؟

بله. قطعاً ما در انزلی برای رسیدن به یك نتیجه خوب كار راحتی نداریم، اما با توجه به اعتقادی كه به تك تك بازیكنان پرسپولیس دارم و مثل همیشه به آنها افتخار می كنم، مطمئن باشید می توانیم برنده از زمین انزلی خارج شویم.

از شرایط ورزشگاه انزلی خبر دارید؟

ما با تمام قدرت به مصاف ملوان خواهیم رفت و به این مسائل كاری نداریم. من خیلی دوست دارم با یك برد جشن قهرمانی خودمان را در انزلی جشن بگیریم، چون این موضوع برای ما و هواداران پرسپولیس شیرین تر است.

از پیروزی در دیدار رفت برابر ملوان تا چه حد رضایت دارید؟

بازیكنان ما بازی قابل قبولی را مخصوصا در نیمه دوم به نمایش گذاشتند، اما این بازی تمام شد و ما باید به فكر نبرد مقابل ملوان در انزلی باشیم. به نظرم روز گذشته تیم من هم بازی خوبی انجام داد و در كنارش به نتیجه خوبی هم رسید كه من این برد را باز هم به هواداران تبریك می گویم. ما شناخت خوبی از نفرات ملوان داشتیم.

قبل از بازی گفته می شد تعدادی از بازیكنان ملوان به سمت دایی نمی آیند، اما این اتفاق رخ داد...

بله، مهرداد اولادی و پژمان نوری نشان دادند كه بازیكنانی حرفه ای هستند. به نظرم این دو بازیكن بزرگی خودشان را نشان دادند. این رسم همیشه در فوتبال ما جایگاه خاصی داشته، البته اگر گل هم نمی آوردند برای من فرقی نمی كرد، اما باز هم می گویم این دو بازیكن بزرگواری خودشان را ثابت كردند و من باید از آنها تشكر كنم.

در ورزشگاه باز هم پیشكسوتان پرسپولیس مانند علی پروین آمده بودند. نظرتان در این باره چیست؟

دست همه بزرگان پرسپولیس درد نكند. من از روز اول هم گفته ام اگر این اتحاد و همدلی از اول فصل بود و بزرگ ترها و پیشكسوتان و افرادی كه برای این تیم زحمت كشیده اند، بیشتر كنار پرسپولیس بودند خیلی بهتر بود. من حاضر بودم آنها تمام بازی ها به استادیوم بیایند و حتی ایرادهای كار من را بگویند، مطمئن باشید من از این حرف ها استفاده می كردم و بهره اش را با كسب تجربه می بردم. در فصل جاری این اتفاق نیفتاد، اما امیدوارم در فصل های آینده این اتفاق برای پرسپولیس بیفتد و بزرگ ترهای این تیم همیشه كنار پرسپولیس باشند تا باعث دلگرمی همه شوند.

روز جمعه می تواند یكی از بهترین روزهای علی دایی باشد در انزلی باشد؟

من در زندگی ام زیاد به این مسائل فكر نمی كنم چون هدف های بسیار بزرگ تر و مهمتری دارم، اما در این فصل با این همه فشار و سختی زحمات زیادی كشیدم تا قهرمان شویم. امیدوارم روز جمعه با قهرمانی در جام حذفی پاداش زحماتم را بگیرم.

قبول دارید در بازی مقابل ملوان همه یكصدا به دنبال موفقیت پرسپولیس بودند؟

همیشه می گویم دست هواداران درد نكند و من به شخصه مدیون آنها هستم. به نظرم آنهایی كه به پرسپولیس علاقه ای ندارند به شخص علی دایی هم اعتقادی ندارند. آنها با نتیجه نگرفتن پرسپولیس خوشحال هستند، اكنون هم این آقایان هستند. من دوست ندارم زیاد در این باره حرف بزنم، اما برخی ها هستند كه جار و جنجال می كنند و وانمود می كنند كه پرسپولیسی هستند، ولی متأسفانه در جایگاه ویژه خیلی ها برخورد این آقایان پس از گل زدن پرسپولیس را می بینند. عكس العمل های این آقایان پس از اینكه دروازه پرسپولیس باز می شود مشخص است.

همه اینها را می بینند كه چه اندازه خوشحال می شوند و احساس غرور به آنها دست می دهد. به نظرم خیلی از رویدادهایی كه اتفاق می افتد دست آقایان را رو می كند تا همه چیز برای مردم مشخص شود. مردم می فهمند كه این آقایان پرسپولیسی نیستند و فقط به دنبال منافع خودشان در كنار پرسپولیس می گردند، در غیر این صورت فردی كه پرسپولیسی است آن هوادار عاشقی است كه روز گذشته بدون چشم داشتی ۹۰ دقیقه تیم خود را تشویق كرد. آن هواداران واقعی پرسپولیس به آقایانی كه خط می دهند توجه نمی كنند خدا را شكر می كنم كه در این مدت هواداران واقعی ما اجازه ندادند كه به آنها خط داده شود.

با این حرف ها در چند بازی آخر پرسپولیس از هواداران راضی هستید؟

من همیشه از هواداران واقعی پرسپولیس راضی بوده ام. در این چند بازی آخر پرسپولیس جو ورزشگاه بسیار سالم بوده و هواداران واقعی فقط تیم را تشویق كرده اند و به همین دلیل است كه می گویم مدیون هواداران پرسپولیس هستم.

از درگیری برادرتان با یكی از لیدرهای پرسپولیس در پایان بازی با ملوان خبر دارید؟

بله، متأسفانه اینها همان دار و دسته آقایان هستند؛ آقایانی كه از برد پرسپولیس ناراحت می شوند. موقعی كه هواداران فهیم پرسپولیس دایی و تیمشان را تشویق می كنند آقایان ناراحت می شوند و ناسزا می گویند چون منافع شان در خطر است. دفعه اول نیست كه این اتفاق می افتد. با اتمام فینال جام حذفی با این آقایان خیلی كار داریم كه باید همه آن را انجام بدهیم. این روزها من به خاطر پرسپولیس سرم را پایین نگه داشتم و هیچ حرفی نمی زنم، اما به موقع و وقتی كه فصل تمام شود و بعد از روز جمعه با خیلی ها كار دارم و باید با اینها تسویه حساب كنم.

این به معنی تهدید نیست؟

خیر. من مگر نامونس و خانواده ام را از سر راه آورده ام تا یك عده آدم بی هویت بخواهند در روزی كه پرسپولیس می برد یا می بازد به آنها ناسزا بگویند.

شفاف تر توضیح می دهید؟

چون جلوی خیلی از چیزها و اقدامات آنها را در پرسپولیس گرفته ام. اجازه دهید به موقع حرف هایم را بزنم. عجله نكنید تا با آرامش بیشتر به دیدار ملوان برویم.

برخی از بازیكنان در چند روز گذشته صحبت هایی را مبنی بر مذاكره با آنها را در رسانه ها مطرح كردند نظر شما در این باره چیست؟

شماها تازه متوجه شده اید كه من چه حرف هایی را زده ام و تازه در حال رسیدن به حرف های من هستید من هیچ حرفی را بدون سند نمی زنم و بدون دلیل و مدرك حرفی را بر زبان نمی آورم. مردم باید خیلی از آقایان را بهتر بشناسند. من سرم را هیچ كجا كج نمی كنم و خودم را پشت كسی پنهان نمی كنم، اما مردم باید برخی ها را بشناسند كه كم كم این اتفاق خواهد افتاد. ماه همیشه پشت ابر نمی ماند. اكنون هم مسائل مختلفی در حال اتفاق افتادن است كه در حال ثابت شدن برخی از گفته هایم است و همه به حقانیت ما پی می برند.

اتفاقی برای تیم بانوان ما افتاده و از حضور این تیم در مسابقات جلوگیری شده، نظرتان در این زمینه چیست؟

بانوان كه پرچم ایران را بعد از این اتفاق بوسیدند جای تشكر ویژه دارد. من خیلی متأسف شدم كه این خبر و صحنه را دیدم. به نظرم یك عده جوان كه این همه زحمت كشیده اند، آمده اند تا در یك عرصه بین المللی به صحنه بروند، اما ازا ین كار جلوگیری شده است. باید دلیل این كار را پیدا كنیم و بدانیم چه اتفاقی افتاده كه این تصمیم گرفته شده است. از این اتفاق ها كم نبوده كه در فوتبال ما افتاده است. آخرین مسئله هم همین موضوع بانوان بود. ما باید از اول همه این اتفاقات را پیش بینی می كردیم. به نظرم حتما فیفا هم برای خود دلایلی دارد كه چرا این اتفاق افتاده است. ما باید به جدیت این موضوع را پیگیری كنیم تا حق بانوان كشورمان ضایع نشود. باید بدانیم چه كسی در این میان كم كاری كرده و چه كسی باعث شده كه تیم ملی بانوان ما در این مسابقات نتواند ادامه راه بدهد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط ir2best
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 32636
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1